Gost Amira Vuka Zeca bio je njegov dugogodišnji saradnik i prijatelj arhitekta Mirsad Hadžirović.
Iako je Hadžirovićeva ljubav arhitektura, saznali smo da ipak malo više voli automobile. Kaže da italijanski automobili imaju lice, dušu i srce, a, inače, ko vozi automobil iz Italije i zimi hoda u sandalama jer curi na sve strane. Francuzi su imali devizu „radimo automobile na način da ljudi prežive, a vozilo ne mora“, a Nijemci…
Razgovor je počeo sa automobilima, ali vrlo brzo su se vratili na temu prostora, tačnije arhitekture. Krenula je priča o gradnji bob staze za Olimpijske igre u Sarajevu 1984. Potom o godinama koje je proveo kao nastavnik konstrukcija na Arhitektonskom fakultetu, o iskustvu koje je stekao radeći u Njemačkoj i u Velikoj Britaniji te nam ispričao u kakvoj bi kući želio živjeti i šta je njemu arhitektura.
Ovaj dvojac, u podcastu O prostoru sa Zecom i Vukom, nam je otkrio i šta znači penzionisati se – raditi više nego prije.
Ima li Sarajevo gradsku kafanu i gdje se može popiti dobra kafa saznajte u nedjelju u 21 sat na www.podcastoslobodjenje.ba.
Prošlu epizodu podcasta O prostoru sa Zecom i Vukom možete pogledati OVDJE.